My Photo
Name:
Location: Malaysia

Monday, June 12, 2006

Nasi Lemak Buah Bidara


Nasi Lemak Buah Bidara
Sayang Selasih hamba lurutkan
Buang emak buang sedara
Kerana kasih hamba turutkan

Pantun diatas tiada kena mengena dgn aku. Nasi Lemak kat sebelah nie ade kena mengena sebab nie la lunch aku on sunday. Dah lama tak makan nasi lemak, so aku masak la nasi lemak version aku...dgn sambal udang + ikan dan asparagus goreng dgn ayam. Ulamnyer lechuga(lettuce) saja, timun tak de. Aku malas nak keluar gie beli...sejukkkkk.... dah nak masuk winter kat sini.




Mini pizza ku, nie plak experiment aku buat roti, dpt resepi dari mamafami's fotopages (thanks mama yg byk share recipe dlm fotopages u). Buat pertama kalinyer roti aku menjadi....yip..yip..yip...hooorayyy....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home